środa, 23 grudnia 2015

MAPA MARZEŃ


MAPA MARZEŃ


Wigilia, Nowy Rok i Dzień Urodzin to najlepszy moment na stworzenie własnej Mapy Marzeń. 
Można też robić na okresy krótsze wykorzystując siłę Nowiu. 

Chętnych proszę o rzuceniem okiem :)  na zdjęcie, gdzie wyodrębniłam 9 najważniejszych dziedzin życia. 
W każdy dział, który krótko opisałam jednym, dwoma słowami, wpisujecie swoje marzenia. Można je również narysować, albo wkleić. Znam  osoby, które taką mapę robią na dużym arkuszu papieru i wklejają na nią swoje
marzenia wycięte z kolorowych czasopism. Na przykład ktoś, kto chce mieć nowy samochód, wkleja w dział bogactwa taki samochód, ktoś kto chce mieć dom, wkleja dom i tak dalej. Ten samochód czy dom, można  wkleić w dział bogactwa, albo w dział pomocnej ręki, (tutaj są Anioły, ludzie i okoliczności, które nam sprzyjają), albo w dział planów. 



W dziale rodzina i drobne pieniądze wklejamy marzenia, które mają związek z rodziną już istniejącą i wydatkami codziennymi,  natomiast po prawej stronie, w dziale dzieci, macierzyństwo,plany wklejamy (bądź wpisujemy) marzenia, związane z pierwszym czy kolejnym dzidziusiem, z nową rodziną, którą chcemy mieć. Tu również wklejamy wszelakie inne marzenia związane z rodziną, która ma dopiero powstać. 


Marzenia można wpisać jednym słowem na przykład ..dom, samochód, ciąża, wygrana ... 

A można też opisać dokładniej. 
Kartkę wystarczy podzielić na 9 w miarę równych prostokątów, nie trzeba rysować takich osobnych prostokątów. Ja po prostu nie znalazłam linijki, więc było mi łatwiej obrysować je od kart :). 
Łapcie co macie pod ręką, bo teraz wiele osób jest na urlopach i rysujcie swoją mapę. Nie ma znaczenia czy jest piękna, czy pokrzywiona. Ważne natomiast jest, aby była robiona z sercem i duszą. 
Można też zrobić ją w komputerze i przechować. Jak komu wygodniej :) 


Proszę nie zapominać o pracy w kierunku ich realizacji. Chociażby mentalnej. Wyobrażamy sobie ten nasz cel, jak coś, co już posiadamy, wizualizujemy to.



Miłego planowania i szybkich realizacji planów życzę :)

9 komentarzy:

  1. PRACA I KARIERA

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu dziękuje za ściągę☺ teraz wiedząc jak moge zabrać się za moją pierwszą MAPĘ MARZEŃ😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Okiem rzuciłam,mapę zrobiłam,dziękuję Mój aniołku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia - dział bogactwa - spokojny i jasny dom z duża kuchia ,przytulną sypialnią i słońcem prześwitującym przez drzewa w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołego Alleluja:) Pani Krysiu mam zrobioną mapę marzeń, mam na niej wklejone zdjecie swoje i chłopaka (juz byłego chłopaka bo sie rozstalismy) co w tej sytuacji zrobic? jak działa teraz mapa? nie moge znalezc inf na ten temat . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radosnego Alleluja :) Zrób kolejną mapę w nów księżyca :)

      Usuń
  6. A Jezeli nie chce ?:) wczesniej zrobiłam ta mape bo bardzo chciałam z tym chłopakiem byc no i wyszło tak ze bylismy razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyszło wam ale jednka byliście. ten temat jest już zakończony. Jeżlei cchesz coś zmienić w teamcie związku robisz kolejną i wklejasz/ wpisujesz coś innego w dział zwiazku. Jezeli natomiast nie chesz tego działu zmienaisz to zostawiasz jak jest i czekasz na spełnienie sie pozostałych działów

      Usuń
  7. Dziekuje, zrobilam rok temu i jakos nic sie nie zadzialalo..... , ale wiem, ze innym pomaga... :(

    OdpowiedzUsuń