piątek, 7 października 2016

Potrzebna pomoc dla MAŁEJ DZIEWCZYNKI

Kochani 


Ta dziewczynka jest z moich stron. Nie znam jej osobiście, ale wiadomość jest prawdziwa. Potrzebuje natychmiastowej pomocy finansowej . 
Oprócz małej wpłaty własnej chcę pomóc jeszcze inaczej. 

Proponuję 100 osobom, które akurat maja taką potrzebę, normalną godzinną wróżbę w cenie 50 zł (zamiast 120). 

Warunek- proszę przesłać mi na maila dowód wpłaty na konto dziewczynki. Bardzo proszę o udostępnianie.


Oferta jest ważna do dnia 16-go października włącznie. Nawet jezeli będzie więcej niż 100 osób, to wszyscy otrzymają wróżbę na tej zasadzie. (do 16.10)



Ratuj dziecko


Zgłoszenia wraz z dowowdem wpłaty na jej konto proszę przesyłac na mojego maila

tarotkrystyna@yahoo.gr

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że będzie równie duże zainteresowanie, jak przy darmowej wróżbie..taka promocja i to charytatywna!
    Ja przelewam i potem się zgłoszę "po odbiór nagrody" :)
    Piękna inicjatywa! Udostępniam, gdzie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też mam taką nadzieję, że posypia się chętni i mała nazbiera pieniążków.

      Usuń
  2. Dziękuję serdecznie wszystkim wspomagającym . Mała uzbierała już potrzebną kwotę.

    OdpowiedzUsuń